Friday, February 17, 2012

10/365 ... Blooming Tea

6 comments:

  1. Jééé, to mi něco připomíná :))). Btw ten skleněný stůl je super! Jak dlouho jsi ho předtím leštila :)?

    ReplyDelete
  2. Poslušně hlásím, že jsem ho neleštila vůbec :o To je kouzlo využití hloubky ostrosti a zaostření pouze na konvici, resp. tu "květinku" čaje v ní :D :D :D

    ReplyDelete
  3. Takže clonu a čas sis nastavovala sama :)?

    ReplyDelete
  4. Clonu, čas automaticky, bylo to na stativu ... na to jsem moc líná. Navíc mě to tak naučil Dan a když to říká on :D :D :D Tak co bych se namáhala, zase tolik času nebylo. Těšila jsem se na ten čaj :)

    ReplyDelete
  5. Jeeee, jeeeee.... neuveris. Mam stejnou konvici a taky do ni nejradeji davam kvetouci caj :-)))) Krasny fotky!!!!

    ReplyDelete
  6. Blondýna: Že mě to ani nepřekvapuje ... :D Dík za kompliment ;)

    ReplyDelete